خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/07/26 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
قاضی‌پور با اشاره به ماجرای هزینه ساخت ویلاهای دولتی ساحلی خزر؛

هزینه ساخت ویلاها صرف شهرک‌های صنعتی می‌شد کارخانه‌ها سه‌شیفت فعال می‌شدند/استثنائات، قوانین را غیرکاربردی کرده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:اگر هزینه‌ها ساخت ویلاهای دولتی صرف شهرک‌های صنعتی می‌شد، 80 تا 90 درصد کارخانه‌های موجود در شهرک‌‌ها که به‌علت عدم وجود سرمایه تعطیل و نیمه تعطیل شده‌اند به‌صورت سه شیفت فعال می‌شدند.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص افزایش اختلاف طبقاتی جامعه، اظهار داشت: اختلاف طبقاتی تبدیل به معضلی برای نظام می‌شود، درآمد کم و هزینه زیاد به معنای حرکت به سمت افزایش فساد، دزدی و کلاهبرداری است.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشرافی‌گری عاملی برای افزایش اختلاف طبقاتی است، گفت: حضرت علی(ع) فلز گداخته شده را در دست عقیل برادر خود قرارداد، اما با طرح تحول سلامت برخی از متخصصین صاحب درآمدهای میلیاردی شدند که این موارد نیز شامل دلایل اختلاف طبقاتی است.



نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرمایه‌های فراوانی برای ساخت ویلاهایی کنار دریای شمال برای استفاده چند روز در سال مدیران دولتی استفاده شده است، ادامه داد: اگر این هزینه‌ها صرف شهرک‌های صنعتی می‌شد، 80 تا 90 درصد کارخانه‌های موجود در شهرک‌‌ها که به‌علت عدم وجود سرمایه تعطیل و نیمه تعطیل شده‌اند به‌صورت سه شیفت فعال می‌شدند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فعالیت واحدهای صنعتی به‌معنای اشتغال، تولید کلی، صادرات، واردات و اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد، عنوان کرد: سیاست‌های مدیریتی غلط باعث ایجاد توزیع نامناسب منابع می‌شود.



وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه قوانین را به هر بهانه‌ای با ایجاد استثنائات غیرکاربردی کرده‌ایم که برخی مشکلات را به‌وجود آورده است، تصریح کرد: باید با اختلاف طبقاتی مبارزه کنیم و آن را از بین ببریم، استفاده برخی از وزراء از خودروهای گران قیمت نشان از اشرافی گری است.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) به اقشار مستضعف جامعه توجه فراوان داشته باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 215480
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار